چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
Image result for ‫دکتر محمد رفیعی هیات بسکتبال گیلان‬‎
 
روابط عمومی بسکتبال گیلان :
کسب پنج سکو از نه سکو و سه صعود از يازده اعزام
حاصل پانزده ماه تلاش خانواده بسکتبال گیلان
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
کسب نه سکو  و سه صعود از يازده اعزام حاصل هیجده ماه تلاش خانواده بسکتبال گیلان
موفقیت بسکتبال گیلان از بازیکنان،کادر فنی و داوران در برنامه هایی کوتاه ، میان و بلند مدت
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا – مرداد ماه گذشته دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان خبر از اعزام 11 تیم در رده های سنی پایه داد ، 11 تیمی که می تواند پشتوانه خوبی برای آینده بسکتبال گیلان باشد ، 11 فرصت برای سنجش معیار و موقعیت تلاش بسکتبال گیلان ، هرچند اعلام میزبانهای مسابقات که کمترین مسافت 10 ساعت تا گیلان فاصله داشت وکمترین اقامت 4 روز طول می کشید و هزینه های زیادی را برای هر اعزام می طلبید و همین مهم باعث شد تا در هر مقطع و رده سنی بسیاری از استانها حضور نیافتند ، اما گیلان با حمایت دکتر رفیعی و تدابیر اندیشیده شده نیمه راه کار را رها نکرد و تا انتهای مسیر طی طریق کرد .
 
 روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان ؛ دو اعزام اول گیلان مربوط به تیم 3 به 3 بانوان زیر 23 سال و بالای 23 سال بود و اما مهمترین رویکرد بسکتبال مربوط به رده های پایه بوده است .
 
در سومین اعزام تیم جوانان بانوان به دامغان سفر کرد وسحر طلسچی یکتا به عنوان سرمربی،مریم باقری مربی وشهلا دباشی به عنوان سرپرست  همراهی کردند و جوانان
بانوان گیلان در سید B چهارم شدند و  ماندگار شدند .
 
چهارمین اعزام مربوط به نوجوانان پسر بود که به اصفهان اعزام شدند ، تلاش نوجوانان پسر با هدایت شهریار کریمی مربی تیم ملی نوجوانان و همراهی علیرضا علیزاده موجب شد تا در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرند و با بد شانسی در نیمه نهایی بازی را به میزبان واگذار کردند  و نهایتا به مقام چهارم کشور شدند و در سید Aماندگار شدندو 5 دعوت به اردو ماحصل تیم  نوجوانان گیلان بود .
 
 
 
پنجمین اعزام بانوان در رده نوجوانان بود و به نیشابور سفرکردند ،
در تیم نوجوانان بیش از نیمی بازیکنان تغییر رده سنی داده بودند و
با ترکیب جدید پا به مسابقات گذاشتند و سه بازیکن دعوت به اردو
تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان دعوت شدند ، در سید Aماندگار
شدند و در جایگاه سوم گروه الف  بالاتر از کرمان،آذربایجان شرقی
و خوزستان قرار گرفتند.
خانمها شادی عادی و نگار روشن هدایت نوجوانان بانوان را برعهده داشتند .
  .
 
 
 
 
ششمین  اعزام مربوط به  به امیدهای آقایان بود که به بوشهر سفر کردند تا در سید B با رقیبان به میدان  بروند . تیم گیلان که محمد علی رضازاده را به عنوان سرمربی و آرش بالازاده را به  عنوان سرمربی به همراه داشت به عنوان نائب قهرمانی دست یافت و به سید  A صعود کرد .
 
هفتمین اعزام توسط امیدهای بانوان گیلان رقم خورد تا در خوزستان و شهر دزفول به مصاف حریفان برود خصوصا خوزستانی که خود را مهیای قهرمانی کرده بود . امیدهای بانوان گیلان با هدایت سمانه ملکی و کاظمی بدون باخت و نتایج قابل قبول و با اختلاف موجب شد تا آینده خوبی برای بسکتبال بانوان گیلان  ، ضمن کسب قهرمانی در سید B به سید A صعود کردند .
 
هشتمین اعزام مربوط به نونهالان پسر گیلان بود که با هدایت بهنام یعقوبی و عیسی بخش و همراهی مازیار پرتو به سنندج سفر کردند ، نونهالان پسر گیلان هم در مهد بسکتبال و ورزشهای توپ و تور کار بزرگی کردند .
نونهالان پسر شایسته گیلان به عنوان قهرمانی كشور در سید B دست یافتند و به سید A صعود کردند .
نهمین اعزام مربوط به مینی بسکتبال پسران بود تا به تبریز سفر کنند و در سالن پورشریفی تبریز به مصاف حریفان بروند و در منطقه یک کشور به رقابت بپردازند .
تیم گیلان در رقابتهای مینی بسکتبال منطقه یک قهرمانی کشور به مقام سوم دست پیدا کرد، تیمی که با هدایت مربی جوان سعید امین زاده و همراهی پیشکسوت بسکتبال جناب پورحسینی همراه بود  ، البته با الگوپذیری از پیشکسوت جناب پورحسینی و نمایش اخلاق را هم با موفقیت پشت سر گذاشت . 
 
 دهمین اعزام در رده های سنی با جوانان پسر استان گیلان به لرستان صورت گرفت تا در سید C مسابقات در شهر خرم آباد به مصاف حریفان  برود . محمد فرح بخش و مرتضی گلشاهی مربیان تیم گیلان بودند و بهنام شاد هم سرپرست تیم جوانان بود . جوانان پسر گیلان به مقام چهارم دست یافت و به سید B صعود کرد.
یازدهمین اعزام مربوط به دختران مینی بسکتبال بود تا به زنجان سفر کنند و در رقابتهای منطقه یک کشور حاضر شوند .

 
مینی بسکتبال دختران گیلان را مریم زرگرنژاد به عنوان سرمربی ، راحله صفری و صدف گلمیرزاده به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کردند ، بدین ترتیب مینی بسکتبال گیلان هم نائب قهرمان منطقه یک کشور شد .
 
داوران نمایندگان شایسته گیلان
در طی اعزامهای انجام شده حضور ارزشمند داوران هم با افتخار همراه بود ، داروان جوانی که در بسیاری از این دیدارها به عنوان سرداور راهی میدان شدند . هرچند نباید نکته سنجی و توجه و انتخاب کمیته داوران و شخص اصغر قاسمیان را نباید نادیده گرفت .
جدا از شاهین مومن نژاد که این روزه روزهای خوب خود را با تلاش و پشتکار پشت سر می گذارد و حضور او به عنوان داور بین المللی و مدعو در مسابقات سر فصلی جدا می پذیرد ، اما باید از تلاش صدرالله سبزی ، عارف کریمی ، عرفان مجاور و دیگر داوران جوان تقدیر کرد .
 
 
Image result for ‫دکتر محمد رفیعی هیات بسکتبال گیلان‬‎
 
 
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
کسب نه سکو  و سه صعود حاصل هجده ماه تلاش خانواده بسکتبال گیلان
موفقیت بسکتبال گیلان از بازکنان ، کادر فنی و داوران
در برنامه هایی کوتاه ، میان و بلند مدت
 
 
 
 
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان به رشد در رده های سنی اشاره کرد و افزود : به ترتیب اولویت اعزام باید به صعود امیدهای آقایان و بانوان به سید A  ، نونهالان صعود به سید A ، اشاره کرد که نشان از رشد و پویایی بسکتبال بوده است و می توان به این موضوع تاکید کرد که در تدوین ، برنامه ریزی و اجرای برنامه های کوتاه ، میان و بلندمدت موفق عمل شده است .
 
ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان به زحمات مربیان ، سرپرستان ،داوران وكادر اجرايي اشاره کرد و افزود : باید از ابتدا پروسه تلاش و موفقیت یک تیم شروع کرد ، از حمایت خانواده ها ، تلاش بازیکنان ، مربیان باشگاهها و مربیان و سرپرستان تیمهای منتخب وداوران زحمتكش که یاران صدیق و همراهان ما برای رسیدن به موفقیت هستند .
 
دکتر رفیعی در ادامه  گفت : این افتخارات دختران و پسران گیلان ، تفکرات مربیان و اندخته های مادی و معنوی هیئت بود ، بی شک گیلان جز محدو د استانهایی است که راه را تا به انتها ادامه داد و علی رقم مشکلات مالی از هیچ اعزامی دریغ نکرد و با نگاه ویژه حامیان مالی می توان شاهد رشد وپویایی بیشتر بسکتبال گیلان بود .
 
ریاست هیت بسکتبال تلاش داوران اعزامی را ستود و گفت : بی شک کار پسندیده  داوران در ثبت قضاوتهای از یاد نخواهد رفت و باید شاهد پویایی بیشتر آنها باشیم .
 
دکتر رفیعی در پایان گفت : حضور شاهین مومن نژاد در بازی ایران و فیلیپین طلسم داوری بین المللی را شکست و از امروز انتظار می رود با الگوپذیری از این داور پر تلاش شاهد حضور داور جوان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم .
رئيس هيئت بسكتبال افزود با تمام تلاشي كه صورت گرفته هنوز با عدد صد فاصله داريم و اميدواريم كه با اتحاد وهمدلي بسكتبال را به جايگاه واقعي ان برسانيم .
 
پایگاه خبری موج برنا ، ضمن تقدیر و تشکر از فعالین عرصه ورزش و بسکتبال از تلاش همه زحمت کشان تقدیر و تشکر می نماید و اعلام می دارد  از قلم افتادن هر نامی دلیل بر قصور و کوتاهی نگارنده در مراحل تنظیم نهایی بوده و هیچگونه تعمدی در کار نمی باشد ، بی شک با توجه به اسامی ذکر شده بسیاری افراد در همین مسیر نامشان برده نشده و نخواهد شد که همین جا به تمامی این عزیزان خداقوت عرض می نمایم .
 
 
 
 





 



 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna